Martin Dlouhý působil ve společnosti Tesco jako CEO na Slovensku, poté byl členem evropského boardu se zodpovědností za zákaznickou strategii. V Makru prošel za osm let několika pozicemi, například budoval ruský trh nebo měl na starost Českou republiku a Slovensko, kde se mu podařilo vyprofilovat společnost do pozice spolehlivého dodavatele kvalitních potravin do restaurací. Oba trhy měl na starost také jako ředitel McDonald’s. Zkušenosti s expanzí a s péčí o zákazníky má z Indie a z celého středního a východního evropského regionu.

Rohlik.cz je skvělým konceptem, který v budoucnu změní celý český retailový trh. Zároveň má velký potenciál pro růst v zahraničí, obojímu bych rád pomohl,“ prohlásil Martin Dlouhý, podle kterého e-shopy s potravinami budou dál nepochybně růst. „Vyhrávat bude kombinace kvalitního sortimentu se zákaznickým zážitkem. Výhodou je vstupovat do tohoto souboje jako inovativní online hráč, protože nemáte za sebou desetileté závaží investic a nainstalovaných kapacit, které vás brzdí v rozhodování.

Martin má jedinečné a unikátní zkušenosti z několika retailových trhů. Pevně věřím, že Rohlik.cz s ním nasměrujeme správným směrem. Dohled bude mít nad expanzí do zahraničí, ale také nad marketingem a zákaznickými službami,“ prohlásil Tomáš Čupr, zakladatel společnosti Rohlik.cz.

Podle Martina Dlouhého patří mezi silné stránky Rohlik.cz propracované logistické systémy, kvalitní čerstvé potraviny a prozákaznický přístup. „Jsem absolutně přesvědčený, že s tímto unikátním modelem zapůsobí Rohlik.cz také na evropském trhu,“ dodal Dlouhý.

Online supermarket se v minulém roce dostal po čtyřech letech poprvé do zisku, obrat stoupl o 52 procent na téměř 2,5 miliardy korun. V letošním roce plánuje Rohlik.cz obrat zdvojnásobit a expandovat do Maďarska.