Jaroslav Červinka bude mít na pozici obchodního ředitele možnost uplatnit své mnohaleté zkušenosti z oblasti obchodu, kde dosahoval perfektních výsledků.

Svou kariéru začínal na pozici produktového manažera ve společnosti A-KERAMIKA, kde se postupně vypracoval až na pozici marketingového ředitele. Během svého působení zde stál při úspěšném zavedení vlastní značky La Futura na trh a také při kompletním rebrandingu značky. Po ukončení svého působení v A-KERAMIKA nastoupil na pozici obchodního ředitele ve společnosti Moser, kde měl na starost řízení obchodních poboček v České republice, stanovení a implementaci obchodní strategie, přípravu marketingových plánů a také organizaci PR a eventových aktivit značky. Od roku 2017 pak působil jako business development manager ve společnosti RÜCKL CRYSTAL.

Pozice obchodního ředitele ve společnosti Outdoor Concept přináší Jaroslavu Červenkovi nové výzvy a zároveň umožňují propojit práci se svými koníčky. Mezi jeho hobby totiž patří jízda na kole, lyžování nebo třeba populární geocaching.

 | Předplatné HN+ je zcela bez reklam.
 | Předplatné HN+ je zcela bez reklam.

 

Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.

  • Veškerý obsah HN.cz
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Ukládejte si články na později
  • Všechny články v audioverzi + playlist