Patricie Šedivá bude mít za úkol vytvořit nastavení celkové strategie externí komunikace a budování, posilování i rozvoj vztahů s médii a dalšími partnery. Současně bude také podporovat aktivity Coca-Coly na poli Public Affairs a CSR. 

„Patricie má za sebou v daném oboru bohaté zkušenosti. Jsem si proto jist, že díky těmto svým zkušenostem a rozsáhlým dovednostem bude tou pravou posilou pro náš tým,“ uvedl Petr Jonák, ředitel vnějších vztahů Coca-Cola HBC Česko a Slovensko

Patricie Šedivá působila dvacet let ve společnosti T-Mobile Czech Republic, z toho patnáct let v oddělení komunikace. Zajišťovala korporátní komunikaci, tvořila a realizovala komunikační strategie, připravovala tematické akce a eventy a spolupracovala s neziskovým sektorem. 

V posledních třech letech patřila mezi její klíčové odpovědnosti externí komunikace a PR pro společnost Alza v Česku, na Slovensku a v Maďarsku. Na starosti měla tvorbu komunikačních strategií a média plánu v souladu s cíli společnosti. Také zajišťovala krizovou komunikaci, úzce spolupracovala s vedením, obchodními partnery i státními institucemi, organizovala akce pro novináře a média a působila i v oblasti společenské odpovědnosti. 

V loňském roce byla oceněna v soutěži Mluvčí roku. V kategorii Nejlepší mluvčí soukromého sektoru se umístila na druhém místě.

 

Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.

  • Veškerý obsah HN.cz
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Ukládejte si články na později
  • Všechny články v audioverzi + playlist