Vir(v)ál po česku Tuzemských zadavatelů, kteří by dokázali "virál" zkrotit, je poskrovnu. Proč tomu tak je? Že bychom neměli dostatek nápadů? Nebo nám spíše brání... 27. 5. 2008 ▪ 5 min. čtení
Chtějí výrobci POP fušovat agenturám do řemesla? Rozšiřování nabídky služeb výrobců POS/POP vede k myšlence, zda by mohli konkurovat menším BTL agenturám. Chystají se na to? Zeptali jsme se za... 2. 5. 2008 ▪ 7 min. čtení
Vezměte značky ven! Blíží se jaro, což pro většinu marketérů znamená rychle dokončit poslední přípravy na venkovní promotion. Týmy chystají kostýmy, balíčky... 24. 4. 2008 ▪ 1 min. čtení
Pilsner Urquell chutná i na webu I pro pivní značky je web a internetová komunikace důležitou součástí komunikace se spotřebitelem. A jak se ukazuje na příkladu značky Pilsner... 24. 4. 2008 ▪ 5 min. čtení
Šéfa firmy jsme nechali zatknout šerify na koních Darovat zážitek se v posledních letech stává stále více trendy. Zážitkových agentur proto vzniklo hlavně před loňskými Vánocemi mnoho, ale... 24. 4. 2008 ▪ 5 min. čtení
Vědí zadavatelé, co skutečně chtějí? Obor sales promotion neznamená jen ochutnávky jogurtů v řetězcích. To spotřebitelé většinou netuší a je to tak v pořádku, jak jsou na tom ale... 24. 4. 2008 ▪ 8 min. čtení
Pošli to dál Poplašné zprávy neboli hoaxy neodmyslitelně patří k životu na internetu. Mohou poškozovat značky, stejně jako mohou přispět k brandingu. Někteří... 20. 3. 2008 ▪ 6 min. čtení
Goodbye, Palladium? Požár a následné uzavření nového obchodního centra Palladium mají nečekané následky. Obchody budou uzavřeny nejméně dvacet dní. A to ještě v... 13. 3. 2008 ▪ 2 min. čtení
Venkovní reklama vzbuzuje rozruch Od listopadu byl Jaroslav Zajicek, ředitel marketingu společnosti Ströer, evropské trojky v oblasti OOH reklamy, na cestách mezi New Yorkem, Abu... 5. 3. 2008 ▪ 9 min. čtení
Má smysl testovat POS materiály před jejich nasazením? "POS jsou pokaždé originál. To stejné platí i o zboží, které se do něj umisťuje. Z těchto důvodů jen zkušenosti výrobce nestačí, proto... 5. 3. 2008 ▪ 2 min. čtení
Sežere Pardál "Géčko"? V březnu loňského roku byl Pardál uveden na lokální trh v jižních Čechách. Nyní by se měl objevit na pultech obchodů po celé republice. Podaří... 12. 2. 2008 ▪ 2 min. čtení
Cena už nám nevadí Češi se postupně učí na kvalitnější kávu. Za několik let bychom už nemuseli být označováni jako národ "turka". 12. 2. 2008 ▪ 4 min. čtení
Časy se mění... RADA PRO REKLAMU zatím nerozhodla, zda je srovnávací kampaň společnosti ČEZ z hlediska etiky v pořádku nebo ne. Minulý týden, kdy ČEZ kampaň... 24. 1. 2008 ▪ 2 min. čtení
Mamutí parazit Kapitána Igla Nový kapitán lákající na rybí výrobky kupodivu není reinkarnací Kapitána Igla společnosti Unilever. Tuzemský výrobce se pouze "nechal... 21. 1. 2008 ▪ 3 min. čtení
Znáte už nové podmínky pro účast na zahraničních veletrzích? "Ministerstvo průmyslu a obchodu vydalo na sklonku podzimu novou koncepci pro oficiální účast na zahraničních výstavách a veletrzích. Změny byly... 13. 12. 2007 ▪ 5 min. čtení
Černé reklamní plochy: boj s větrnými mlýny Hlavní město každoročně bojuje proti stále se rozvíjejícím černým reklamním plochám. S příchodem letošního školního roku připravil Magistrát... 24. 10. 2007 ▪ 8 min. čtení
Proč španělský trh za naším zaostává? Zatímco Česko zažilo boom obrazovek a digitálních POS už před dvěma lety, ve Španělsku tento boom právě začíná. Alespoň to ukázal právě skončený... 22. 10. 2007 ▪ 6 min. čtení
Normy v POS. Na co si dát pozor? Každý výrobce se při výrobě potýká s problémy, které všechny normy a nařízení je nutné dodržet. Některé normy jsou jasně danými požadavky... 26. 9. 2007 ▪ 8 min. čtení
Co nahradí venkovní reklamu vytlačenou z center měst? Hlavní město Praha připravilo s příchodem školního roku i novelu vyhlášky regulující reklamu v centru města. Jejím cílem je omezení nejen... 31. 8. 2007 ▪ 5 min. čtení
Staropramen chce dělat věci jinak Obří láhev plovoucí po Vltavě nebo obrandované sochy v rekonstrukci. To jsou pravděpodobně cesty, jak dostat venkovní reklamu do povědomí... 31. 8. 2007 ▪ 4 min. čtení