Lekce z barové mixologie Chutě jsou nestálé, podléhají trendům a nikoho asi nepřekvapí, že také sezonnosti. O tom, jak držet sezonu a být v souladu s trendy v nabídce... 11. 5. 2007 ▪ 3 min. čtení
Není uniforma jako uniforma Sílu uniformy si dnes uvědomují už nejen farmaceutické firmy, které bílé pláště používají zejména v televizní reklamě, ale i podnikatelé v... 13. 11. 2006 ▪ 2 min. čtení
Není uniforma jako uniforma Sílu uniformy si dnes uvědomují už nejen farmaceutické firmy, které bílé pláště používají zejména v televizní reklamě, ale i podnikatelé v... 13. 11. 2006 ▪ 2 min. čtení
Chytrý park pro hračičky Nekorunovaný král zábavního průmyslu Miloš Vajner chystá na severu Čech už druhé zábavní centrum. Hned vedle vyhlášeného Centra Babylon vyroste... 17. 10. 2006 ▪ 9 min. čtení
Nabízíme zábavu, ne závislost U příležitosti 50. výročí Sazky se v Praze ve dnech 13. až 15. září 2006 uskutečnil kulatý stůl Světové asociace loterií (WLA). Jak vidí... 16. 10. 2006 ▪ 8 min. čtení
Sněhové zpravodajství z baru Zahrádky před restauracemi nemusí být jen otázkou léta a podzimu. I v zimě mohou generovat slušné příjmy. 16. 10. 2006 ▪ 3 min. čtení
Děti nadchne birthday party Oslavu svých narozenin si dnes děti představují jinak než jen jako pouhé sfoukávání svíček a krájení dortu. Pro zábavní centra je tu možnost,... 16. 10. 2006 ▪ 4 min. čtení
Eatertainment aneb Každý se chce dobře najíst Nabízíte zábavu. Už od začátku byste ale měli myslet na to, čím své zákazníky pohostíte. 17. 10. 2006 ▪ 8 min. čtení
Jak si budete přát zaplatit? Chcete, aby k vám chodilo co nejvíc zákazníků a aby se k vám vraceli? Kvalitní služby jsou dnes samozřejmostí, mnohdy proto mohou rozhodovat... 16. 10. 2006 ▪ 4 min. čtení
Chytrý park pro hračičky Nekorunovaný král zábavního průmyslu Miloš Vajner chystá na severu Čech už druhé zábavní centrum. Hned vedle vyhlášeného Centra Babylon vyroste... 16. 10. 2006 ▪ 9 min. čtení
Vážení a milí věřím, že jste stále plni dojmů. Z čeho? Přece ze tří klíčových veletrhů, které se na podzim konají. Veletržní maratón, během kterého bylo možné... 16. 10. 2006 ▪ 3 min. čtení
8 kroků k čistotě Tradiční povídačky cizinců i našinců o úrovni čistoty českých záchodů jsou pověstné. Co můžete udělat, aby se situace změnila? Jaká jsou... 19. 9. 2006 ▪ 2 min. čtení
Edutainment - trend 21. století Učení může být zábava a zábava může propagovat učení. Na tomto základu stojí největší transformace zábavy. Důvod je přitom čistě marketingový -... 15. 9. 2006 ▪ 10 min. čtení
Trendy závisí na technologiích Sázení je téměř výhradně mužskou záležitostí. Ani možnost tipovat na vítěze reality show na tom nic nezmění. Přesto v čele jedné z největších... 24. 8. 2006 ▪ 6 min. čtení
Klasika vede i v novinkách Češi jsou docela konzervativní národ. Přestože se neustále doslýcháme o tom, že v zahraničí "letí" etnická jídla, zejména pak ta kořeněná, jako... 24. 8. 2006 ▪ 6 min. čtení
Lekce z barové mixologie Chutě jsou nestálé, podléhají trendům a nikoho asi nepřekvapí, že také sezonnosti. O tom, jak držet sezonu a být v souladu s trendy v nabídce... 24. 8. 2006 ▪ 3 min. čtení
Pusťte k sobě reklamu Sháníte peníze, kde se dá. Přitom se stačí jednoduše sehnout a sebrat je z podlahy, kde leží. 24. 8. 2006 ▪ 5 min. čtení
Jak nezaprodat muzejní duši Muzea mají vzdělávacího elementu na rozdávání, a tak se do své nabídky snaží přidat co nejvíce zábavy. Jak se to daří v Hornickém muzeu OKD,... 24. 8. 2006 ▪ 4 min. čtení
Edutainment - trend 21. století Učení může být zábava a zábava může propagovat učení. Na tomto základu stojí největší transformace zábavy. Důvod je přitom čistě marketingový -... 24. 8. 2006 ▪ 10 min. čtení
Získejte peníze z operačních programů Získat peníze z evropských fondů je téměř nemožné, přesto po nich stále pošilhává každý investor v zábavě, zvláště když jejich čerpání je... 24. 8. 2006 ▪ 5 min. čtení