Gabriela Vlasaná

Lekce z barové mixologie

Chutě jsou nestálé, podléhají trendům a nikoho asi nepřekvapí, že také sezonnosti. O tom, jak držet sezonu a být v souladu s trendy v nabídce...
11. 5. 2007 ▪ 3 min. čtení

Není uniforma jako uniforma

Sílu uniformy si dnes uvědomují už nejen farmaceutické firmy, které bílé pláště používají zejména v televizní reklamě, ale i podnikatelé v...
13. 11. 2006 ▪ 2 min. čtení

Není uniforma jako uniforma

Sílu uniformy si dnes uvědomují už nejen farmaceutické firmy, které bílé pláště používají zejména v televizní reklamě, ale i podnikatelé v...
13. 11. 2006 ▪ 2 min. čtení

Chytrý park pro hračičky

Nekorunovaný král zábavního průmyslu Miloš Vajner chystá na severu Čech už druhé zábavní centrum. Hned vedle vyhlášeného Centra Babylon vyroste...
17. 10. 2006 ▪ 9 min. čtení

Nabízíme zábavu, ne závislost

U příležitosti 50. výročí Sazky se v Praze ve dnech 13. až 15. září 2006 uskutečnil kulatý stůl Světové asociace loterií (WLA). Jak vidí...
16. 10. 2006 ▪ 8 min. čtení

Sněhové zpravodajství z baru

Zahrádky před restauracemi nemusí být jen otázkou léta a podzimu. I v zimě mohou generovat slušné příjmy.
16. 10. 2006 ▪ 3 min. čtení

Děti nadchne birthday party

Oslavu svých narozenin si dnes děti představují jinak než jen jako pouhé sfoukávání svíček a krájení dortu. Pro zábavní centra je tu možnost,...
16. 10. 2006 ▪ 4 min. čtení

Jak si budete přát zaplatit?

Chcete, aby k vám chodilo co nejvíc zákazníků a aby se k vám vraceli? Kvalitní služby jsou dnes samozřejmostí, mnohdy proto mohou rozhodovat...
16. 10. 2006 ▪ 4 min. čtení

Chytrý park pro hračičky

Nekorunovaný král zábavního průmyslu Miloš Vajner chystá na severu Čech už druhé zábavní centrum. Hned vedle vyhlášeného Centra Babylon vyroste...
16. 10. 2006 ▪ 9 min. čtení

Vážení a milí

věřím, že jste stále plni dojmů. Z čeho? Přece ze tří klíčových veletrhů, které se na podzim konají. Veletržní maratón, během kterého bylo možné...
16. 10. 2006 ▪ 3 min. čtení

8 kroků k čistotě

Tradiční povídačky cizinců i našinců o úrovni čistoty českých záchodů jsou pověstné. Co můžete udělat, aby se situace změnila? Jaká jsou...
19. 9. 2006 ▪ 2 min. čtení

Edutainment - trend 21. století

Učení může být zábava a zábava může propagovat učení. Na tomto základu stojí největší transformace zábavy. Důvod je přitom čistě marketingový -...
15. 9. 2006 ▪ 10 min. čtení

Trendy závisí na technologiích

Sázení je téměř výhradně mužskou záležitostí. Ani možnost tipovat na vítěze reality show na tom nic nezmění. Přesto v čele jedné z největších...
24. 8. 2006 ▪ 6 min. čtení

Klasika vede i v novinkách

Češi jsou docela konzervativní národ. Přestože se neustále doslýcháme o tom, že v zahraničí "letí" etnická jídla, zejména pak ta kořeněná, jako...
24. 8. 2006 ▪ 6 min. čtení

Lekce z barové mixologie

Chutě jsou nestálé, podléhají trendům a nikoho asi nepřekvapí, že také sezonnosti. O tom, jak držet sezonu a být v souladu s trendy v nabídce...
24. 8. 2006 ▪ 3 min. čtení

Pusťte k sobě reklamu

Sháníte peníze, kde se dá. Přitom se stačí jednoduše sehnout a sebrat je z podlahy, kde leží.
24. 8. 2006 ▪ 5 min. čtení

Jak nezaprodat muzejní duši

Muzea mají vzdělávacího elementu na rozdávání, a tak se do své nabídky snaží přidat co nejvíce zábavy. Jak se to daří v Hornickém muzeu OKD,...
24. 8. 2006 ▪ 4 min. čtení

Edutainment - trend 21. století

Učení může být zábava a zábava může propagovat učení. Na tomto základu stojí největší transformace zábavy. Důvod je přitom čistě marketingový -...
24. 8. 2006 ▪ 10 min. čtení

Získejte peníze z operačních programů

Získat peníze z evropských fondů je téměř nemožné, přesto po nich stále pošilhává každý investor v zábavě, zvláště když jejich čerpání je...
24. 8. 2006 ▪ 5 min. čtení