Jihozápadní část Pražského okruhu, která se veřejnosti otevřela před více než měsícem, stála v přepočtu přes miliardu korun na jeden kilometr. Pomohla propojit dálniční sítí nepřetržitě východ a západ země. Na nové části okruhu jezdí průměrně 60 tisíc aut denně. Otevření okruhu, který měl ulevit Praze, s sebou ale přineslo i potíže. Například na pražském Spořilově kamionů přibylo a začaly se tvořit kolony. Problémem je i napojení okruhu na dálnici D1. Ředitelství silnic muselo postavit provizorní sjezd, protože se nedohodlo na ceně s firmou, jež vlastní pozemky pod místem, kde měl původně exit vést. Výsledkem jsou opět kolony. Slabých míst okruhu je ale víc.
Tento článek máteje zdarma.
Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení.
Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články.
Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.
- Veškerý obsah HN.cz
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Ukládejte si články na později
- Všechny články v audioverzi + playlist
Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!
Tento článek je odemčený.
Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte
předplatné.
Vyberte způsob sdílení