Vyčistěte ledovou plochu od reklam, diváci přes ně nevidí puk a popularita hokeje kvůli tomu upadá. K tomu vyzvali jednotlivé oddíly v české extralize loňští hokejoví mistři – Třinec.
Podle Třince by mělo zůstat na ledě jen pár reklam, které prodává nejvyšší hokejová soutěž jako celek. Led by tak v Česku vypadal podobně jako v severoamerické NHL nebo ve Švédsku.
"Čistý led v útočné třetině neznamená špatnou finanční situaci," tvrdí Evžen Delong, generální manažer Třince, který už reklamy z ledové plochy odstranil. Smazání reklam z ledu by ale podle zjištění HN stálo každý klub zhruba 20 milionů korun ročně.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.