Terry je bez svého vědomí součástí protikuřácké kampaně, kterou schválilo indické ministerstvo zdravotnictví, od minulého roku. Jeho fotografie doprovázená nápisem "Kouření zabíjí" je sice rozmazaná, bezpochyby však jde právě o anglickou hvězdu.

A to se nelíbí jemu ani jeho managementu. "Probrali jsme to s klientem a dnes jsme vyzvali naše právní zástupce, aby podnikli odpovídající kroky," řekl jeden z Terryho manažerů Keith Cousins.

Představitelé agentury DAVP, která má reklamu pro vládu na starosti, prý netuší, jak se Terryho fotografie na jejich produkut dostala. "Zaslali jsme náš návrh ministerstvu zdravotnictví, to ho schválilo a pustilo do oběhu. Není mi ale jasné, jak se tam dostal Terryho obrázek. Pokusím se to zjistit," uvedl generální ředitel agentury K. S. Dhatwalia.

Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.

  • Veškerý obsah HN.cz
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Ukládejte si články na později
  • Všechny články v audioverzi + playlist