Už se zdálo, že bude mít extraliga vyhráno. Do výběrového řízení na nového marketingového partnera extraligy se sice přihlásila pouze jedna firma, v obálce ale za práva nabídla astronomických 160 milionů korun. Šance, že kluby peníze získají, ale včera alespoň prozatím pohasla.

Chybějící smlouva mezi vedením extraligy a hokejovým svazem jediného zájemce, firmu Goram, odradila od zaplacení třímilionové kauce a kvůli nesplnění jedné z podmínek soutěže bylo výběrové řízení zrušeno. "Přesto ho hodnotím pozitivně, částka 160 milionů byla nabídnuta, a APK si tak ověřila, že extraliga má takovou hodnotu," říká v rozhovoru pro IHNED.cz šéf APK Ladislav Blažek.

Zbývá vám ještě 70 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Všechny články v audioverzi + playlist
Máte již předplatné?
Přihlásit se