Letošní olympijské hry v Londýně měly být první, které naplno využijí potenciálu sociálních sítí. Organizátoři pomocí svých kanálů na Facebooku a Twitteru po celou dobu příprav zásobovali miliony sportovních fanoušků informacemi a fotografiemi z přípravy her. Vznikl i oficiální rozcestník, sdružující osobní profily sportovců, kteří se olympiády účastní. Na webu The Olympic Athletes Hub lze najít odkazy na tisíce sportovců napříč všemi sporty a zeměmi a začít sledovat jejich aktivitu na sociálních sítích.
Přesto všechno budí přístup Mezinárodního olympijského výboru rozpaky. Ruku v ruce s masivní kampaní vypracoval také soubor nařízení, co se na síti smí a nesmí. Pravidla se týkají jak návštěvníků, tak sportovců, trenérů a dalších účastníků her. Držitelé vstupenek například na své profily nemohou nahrát žádné fotografie nebo videozáznamy, které si na hrách pořídí.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.