Martin Horčička zahájil svou kariéru ve společnosti Lucent Technologies, odkud v roce 2000 přešel do společnosti Vodafone, kde na různých manažerských pozicích působil až doteď. Poslední tři roky zastával pozici ředitele transformačního programu, jehož cílem bylo nahradit dosluhující technickou infrastrukturu, zjednodušit produktové portfolio a nově definovat prodejní a servisní procesy. V minulosti řídil také oddělení zákaznických služeb a byl i mimo jiné marketingovým ředitelem pro produkty a služby. Martin Horčička má rovněž bohaté zkušenosti s projektovým managementem a krizovým řízením.

Horčička vystudoval ČVUT, elektrotechnickou fakultu se zaměřením na telekomunikace. Mluví anglicky. Mezi jeho koníky patří auta a motorsport, hokej a snowboarding.

Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.

  • Veškerý obsah HN.cz
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Ukládejte si články na později
  • Všechny články v audioverzi + playlist