Dříve Michaela Dvořáková působila jako Corporate Communication Coordinator ve společnosti Unilever, kde měla na starosti činnosti v oblasti externí a interní komunikace, koordinaci krizového týmu, aktivit v oblasti CSR a firemního PR. Zároveň byla šéfredaktorkou firemního časopisu Učko, členkou redakční rady CRM programu Na doma a spravovala korporátní webové stránky.
Zkušenosti v oblasti komunikace a public relations získala v minulosti také v nakladatelství Euromedia Group, kde na pozici Public Relations Manager podporovala budování image a dobrého jména nakladatelství. Řídila komunikaci s médii, spolupracovala na tvorbě textů pro podnikové tiskoviny, publikace a katalogy a vedla firemní webové stránky. Součástí její pracovní náplně byla rovněž příprava sponzoringových aktivit a prezentací na veletrhy. Public relations se věnovala i v nakladatelství Ikar Praha.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.