Švédsko se letos snažilo, aby nedošlo k diváckému fiasku jako loni a už před měsícem se v televizi ve stanicích metra i na ulicích v centru Stockholmu objevily reklamy propagující hokejové MS. Legendy místního hokeje jako Peter Forsberg, Mats Sundin a Niklas Lidström se stali patrony méně atraktivních zápasů s cílem přilákat diváky do ochozů. Navíc měli fond lístků, které mohli rozdat těm, kteří si o ně řekli, zejména hokejovým třídám. A podle prvních pohledů do nitra haly Globen při pátečních zápasech se to snad i podařilo.
Švédsko je úspěšná hokejová země z vrcholných světových akcí vozí pravidelně medaile a všichni mimo Švédsko se proto loni divili, jak to, že Švédy hokej tolik nezajímá, nechodí na zápasy...
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.