Ekonomická krize končí, ale některé změny zůstávají. Plošná výuka jazyků je u českých zaměstnavatelů až na vzácné výjimky minulostí.

Pokud jste se také rozhodli změnit systém jazykového vzdělávání ve vaší firmě, máte dvě možnosti. Můžete sami zvážit, na jaké jazyky by bylo vhodné se zaměřit? Kteří zaměstnanci by měli daným jazykem mluvit? Zda konkrétní zaměstnanec potřebuje cizí jazyk ke své práci pravidelně nebo občas? A na jaké úrovni by měl jazyk ovládat? A zjistit, na jaké úrovni jazyk skutečně ovládá? A následně promyslet, jak budete vzdělávání koncipovat? Zda a jak budete kontrolovat výsledky? A zda budete jazykové vzdělávání hradit plně nebo částečně? Nebo se můžete obrátit na odborníky, kteří vám pomohou jazykové vzdělávání ve firmě nastavit.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se