Jana Čechová (41) se také stala spoluvlastníkem agentury, čímž byla formálně dokončena restrukturalizace řízení agentury. Její zakladatel Václav Pavelka se bude nadále soustředit na roli hlavního konzultanta a stratéga.

Jana Čechová se v oboru komunikace pohybuje od poloviny 90. let. Počátky své profesní kariéry spojila s PR a sponzoringem kulturních a sportovních projektů. Od roku 1997 pracuje v Native PR, kde se dlouhodobě věnuje klíčovým zákazníkům zejména z oblastí financí, farmacie a komunikačních technologií. Je také specialistkou na korporátní komunikaci, issue management a krizovou komunikaci.

Kampaně a projekty, které vedla, se opakovaně umísťují na předních místech v tuzemských i zahraničních profesních soutěžích. Například projekt Mr. Kutil, který agentura vytvořila pro Hornbach, zvítězil v nejobsazenější kategorii (B2C) letošního ročníku České ceny za PR a byl zároveň nominován mezi 5 nejlepších v absolutním pořadí (z celkem 118 přihlášených).

Jana Čechová je absolventkou Jihočeské univerzity v Českých Budějovicích.

Je vdaná a má dvě děti. Mezi její koníčky patří lyžování, snowboarding, cyklistika a cestování. Ve volném čase se také věnuje neziskovým projektům zaměřeným na děti a sociální témata.

Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.

  • Veškerý obsah HN.cz
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Ukládejte si články na později
  • Všechny články v audioverzi + playlist