Lidija Erlebachová (37) působí jako manažerka korporátní komunikace ve společnosti Henkel ČR již od roku 2003, kdy stála za vybudováním oddělení korporátní komunikace a jeho strategie pro Českou republiku. Během deseti let svého působení rozvíjela všechny tři oblasti firemní komunikace – Brand PR, interní komunikaci a korporátní PR. Zároveň řídila i online komunikaci, korporátní design, CSR a korporátní sponzoring společnosti Henkel ČR. V roce 2010 se jí dostalo ocenění v podobě zvolení mezi pět nejlepších PR manažerů České republiky v soutěží pořádané Asociací PR agentur (APRA).
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.