Baleš Šarma nastoupil do Vodafonu v roce 2003. Před svou současnou rolí zastával několik pozic ve Vodafonu v Indii. V minulosti působil v manažerských pozicích ve společnostech BPL Mobile nebo Xerox a Ricoh.

Od února 2011 byl Baleš Šarma generálním ředitelem Vodafone Malta, kde má Vodafone nejspokojenější zákazníky ze všech operátorů na tamním trhu. Podařilo se mu také zvýšit tržní podíl ze 47 na 50 % a loni zvedl tržby o 8,5 % i přesto, že Vodafone Malta jako čistě mobilní operátor soutěží na tamním trhu proti operátorům s širším portfoliem služeb.

Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.

  • Veškerý obsah HN.cz
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Ukládejte si články na později
  • Všechny články v audioverzi + playlist