Anna Petrová se bude v H1.cz soustředit především na menší e-commerce klienty. Mezi nimi Adipro nebo AP Servis. Měla by čerpat ze zkušeností s FMCG klienty v kombinaci se znalostmi výkonnostního marketingu.
Anna Petrová do největší české agentury na výkonnostní on-line marketing přešla z agentury WMC Grey. V minulosti měla na starosti klienty jako Procter & Gamble, GlaxoSmithKline a Marionnaud.
Anna vystudovala VŠE, obor Arts Management.
Ve volném čase vaří a peče pro přátele. Ráda čte a cvičí jógu.
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.
Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.
- Veškerý obsah HN.cz
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Ukládejte si články na později
- Všechny články v audioverzi + playlist