Anna Petrová se bude v H1.cz soustředit především na menší e-commerce klienty. Mezi nimi Adipro nebo AP Servis. Měla by čerpat ze zkušeností s FMCG klienty v kombinaci se znalostmi výkonnostního marketingu.

Anna Petrová do největší české agentury na výkonnostní on-line marketing přešla z agentury WMC Grey. V minulosti měla na starosti klienty jako Procter & Gamble, GlaxoSmithKline a Marionnaud.  

Anna vystudovala VŠE, obor Arts Management. 

Ve volném čase vaří a peče pro přátele. Ráda čte a cvičí jógu.

 

Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.

  • Veškerý obsah HN.cz
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Ukládejte si články na později
  • Všechny články v audioverzi + playlist