Anna Petrová se bude v H1.cz soustředit především na menší e-commerce klienty. Mezi nimi Adipro nebo AP Servis. Měla by čerpat ze zkušeností s FMCG klienty v kombinaci se znalostmi výkonnostního marketingu.
Anna Petrová do největší české agentury na výkonnostní on-line marketing přešla z agentury WMC Grey. V minulosti měla na starosti klienty jako Procter & Gamble, GlaxoSmithKline a Marionnaud.
Anna vystudovala VŠE, obor Arts Management.
Ve volném čase vaří a peče pro přátele. Ráda čte a cvičí jógu.
Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.
- Veškerý obsah HN.cz
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Ukládejte si články na později
- Všechny články v audioverzi + playlist