Colleen Klei (25) podporuje od svého připojení k týmu Best Communications Colleen v oblasti media relations a sociálních sítí jednoho z nejnovějších klientů agentury, společnost PUMA. Colleen je dále zodpovědná za koordinaci nových kampaní napříč agenturou a rozvíjení jejích vnějších vztahů. Než se Colleen připojila k Bestu, získávala cenné zkušenosti díky redakčním, PR i marketingovým stážím zejména v hudebním a zábavním průmyslu.

V roce 2011 Colleen úspěšně ukončila bakalářský obor žurnalistika na Ernie Pyle School na univerzitě v Indianě s dvojím zaměřením na PR a redakční psaní. Druhý bakalářský titul získala z francouzského jazyka a literatury, kdy jeden semestr strávila studiem vlivu baroka na pařížské Sorbonně. Kromě svého rodného jazyka, kterým je angličtina, mluví Colleen francouzsky a na konverzační úrovni zvládá také češtinu a němčinu.

 

Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.

  • Veškerý obsah HN.cz
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Ukládejte si články na později
  • Všechny články v audioverzi + playlist