Colleen Klei (25) podporuje od svého připojení k týmu Best Communications Colleen v oblasti media relations a sociálních sítí jednoho z nejnovějších klientů agentury, společnost PUMA. Colleen je dále zodpovědná za koordinaci nových kampaní napříč agenturou a rozvíjení jejích vnějších vztahů. Než se Colleen připojila k Bestu, získávala cenné zkušenosti díky redakčním, PR i marketingovým stážím zejména v hudebním a zábavním průmyslu.
V roce 2011 Colleen úspěšně ukončila bakalářský obor žurnalistika na Ernie Pyle School na univerzitě v Indianě s dvojím zaměřením na PR a redakční psaní. Druhý bakalářský titul získala z francouzského jazyka a literatury, kdy jeden semestr strávila studiem vlivu baroka na pařížské Sorbonně. Kromě svého rodného jazyka, kterým je angličtina, mluví Colleen francouzsky a na konverzační úrovni zvládá také češtinu a němčinu.
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.
Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.
- Veškerý obsah HN.cz
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Ukládejte si články na později
- Všechny články v audioverzi + playlist