Marcela Suchánková (43) pracovala před nástupem do ČSOB v roce 1997 v agentuře Ewing Public Relations. V letech 1997 až 1999 byla zodpovědná za interní komunikaci ČSOB. Od roku 1999 se pohybovala v oblasti retailové klientely, podílela se na tvorbě strategie a vývoje produktů. Vedla několik bankovních projektů, byla u zrodu přímého marketingu a od roku 2010 působila jako manažerka útvaru Orientace na klienta. Poté vedla v bance útvar Spoření a investice. V lednu 2013 nastoupila jako obchodní ředitelka do ČSOB Penzijní společnosti a zároveň se stala členkou představenstva.

Marcela Suchánková vystudovala Vysokou školu ekonomickou, fakultu informatiky a statistiky, obor informační management a získala také titul MBA na US Business School Praha.

Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.

  • Veškerý obsah HN.cz
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Ukládejte si články na později
  • Všechny články v audioverzi + playlist