Steve Fund bude odpovědný za široké portfolio, které obsahuje globální marketingovou strategii, řízení značky, positioning produktů, průzkumy trhu, reklamu, partnerský marketing, marketing v maloobchodním řetězci, digitální marketing, sociální média a globální komunikaci.
Steve Fund přichází do Intelu z firmy Staples, největšího světového výrobce kancelářských produktů, kde byl viceprezidentem pro globální marketing a členem nejvyššího vedení společnosti. Před nástupem k Staples působil Steve Fund v Procter & Gamble, kde vedl globální expanzi produktu Gillette Fusion, která dosáhla čistých tržeb 1 miliardu dolarů, což je nejvíce v dějinách P&G. Předtím působil na různých manažerských pozicích ve společnosti Coca-Cola.
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.
Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.
- Veškerý obsah HN.cz
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Ukládejte si články na později
- Všechny články v audioverzi + playlist