Iveta Masrnová (32) působí v online bance Zuno již od roku 2010. Zkušenosti z procesů a infrastruktury kontaktních center získala už na předchozích pozicích ve společnosti Slovak Telekom a v pojišťovně Dôvera, kde zodpovídala za řešení nekonvenčních požadavků klientů.
Dovednosti z oblasti vedení a managementu získala i díky množství absolvovaných tréninků a kurzů během zaměstnání. Dnes v Zuno odpovídá za celkovou koordinaci kontaktního centra, zavádění změn v pracovním prostředí a řešení nestandardních situací.
Iveta získala magisterský titul v oboru sociální práce na Univerzitě Konštantína Filozofa v Nitře.
Ve volném čase se věnuje své vášni, fotografii.
Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.
- Veškerý obsah HN.cz
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Ukládejte si články na později
- Všechny články v audioverzi + playlist