Iveta Masrnová (32) působí v online bance Zuno již od roku 2010. Zkušenosti z procesů a infrastruktury kontaktních center získala už na předchozích pozicích ve společnosti Slovak Telekom a v pojišťovně Dôvera, kde zodpovídala za řešení nekonvenčních požadavků klientů.

Dovednosti z oblasti vedení a managementu získala i díky množství absolvovaných tréninků a kurzů během zaměstnání. Dnes v Zuno odpovídá za celkovou koordinaci kontaktního centra, zavádění změn v pracovním prostředí a řešení nestandardních situací.

Iveta získala magisterský titul v oboru sociální práce na Univerzitě Konštantína Filozofa v Nitře.

Ve volném čase se věnuje své vášni, fotografii.

 | Předplatné HN+ je zcela bez reklam.
 | Předplatné HN+ je zcela bez reklam.

 

Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.

  • Veškerý obsah HN.cz
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Ukládejte si články na později
  • Všechny články v audioverzi + playlist