Eduard Piňos působí v Nydrle od srpna na pozici Strategist. Na starost má strategie kampaní z pohledu dlouhodobých plánů značky a podílí se také na strategické přípravě pro tendry. Před příchodem do Nydrle působil v Telefónice O2, PR agentuře Bison & Rose, Googlu a reklamní agentuře Leo Burnett, kde poslední dva roky řídil aktivity značky Samsung v sociálních médiích v ČR a na Slovensku.
Eduard Piňos je absolventem oboru Nová média na Filozofické fakultě Univerzity Karlovy.
Ve volném čase se věnuje cestování, sportu a filmům.
Předchozí informace o agentuře Nydrle:
Aukro vybralo Nydrle - čtěte ZDE
Pavla Dúbravská je novou výkonnou ředitelkou agentury Nydrle - čtěte ZDE
Nydrle posiluje kreativní tým - čtěte ZDE
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.
Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.
- Veškerý obsah HN.cz
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Ukládejte si články na později
- Všechny články v audioverzi + playlist