Eduard Piňos působí v Nydrle od srpna na pozici Strategist. Na starost má strategie kampaní z pohledu dlouhodobých plánů značky a podílí se také na strategické přípravě pro tendry. Před příchodem do Nydrle působil v Telefónice O2, PR agentuře Bison & Rose, Googlu a reklamní agentuře Leo Burnett, kde poslední dva roky řídil aktivity značky Samsung v sociálních médiích v ČR a na Slovensku.

Eduard Piňos je absolventem oboru Nová média na Filozofické fakultě Univerzity Karlovy.

Ve volném čase se věnuje cestování, sportu a filmům.

 

Předchozí informace o agentuře Nydrle:

Aukro vybralo Nydrle - čtěte ZDE

Pavla Dúbravská je novou výkonnou ředitelkou agentury Nydrle - čtěte ZDE

Nydrle posiluje kreativní tým - čtěte ZDE

 

Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.

  • Veškerý obsah HN.cz
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Ukládejte si články na později
  • Všechny články v audioverzi + playlist