Michal Kaderka má bohaté zkušenosti v oblasti marketingové komunikace, zároveň je specialistou na oblast podnikatelského prostředí a na komunikaci s podnikatelskou sférou. Kaderka přichází do AIFP ze skupiny Bison & Rose, kde pracoval od roku 2008, naposledy coby projektový specialista pro SME segment (malé a střední podniky) v sesterské společnosti Communa (od roku 2013). Zde byl zodpovědný za spolupráci s profesními sdruženími, asociacemi, svazy a odbory, a také za monitoring trhu malých a středních podniků a vytváření sektorových analýz. Od roku 2011 působil jako analytik v další sesterské společnosti Datank, tomuto předcházela pozice PR konzultant v kmenové agentuře Bison & Rose.
Michal Kaderka také spolupracoval na realizaci cen Hospodářských novin Firma roku a Živnostník roku, Ceny týdeníku Ekonom Město pro byznys apod.
Je absolventem Pedagogické fakulty Univerzity Karlovy v Praze, v rámci studia navštěvoval také Montgomery College v Marylandu v USA.
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.
Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.
- Veškerý obsah HN.cz
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Ukládejte si články na později
- Všechny články v audioverzi + playlist