Michal Kaderka má bohaté zkušenosti v oblasti marketingové komunikace, zároveň je specialistou na oblast podnikatelského prostředí a na komunikaci s podnikatelskou sférou. Kaderka přichází do AIFP ze skupiny Bison & Rose, kde pracoval od roku 2008, naposledy coby projektový specialista pro SME segment (malé a střední podniky) v sesterské společnosti Communa (od roku 2013). Zde byl zodpovědný za spolupráci s profesními sdruženími, asociacemi, svazy a odbory, a také za monitoring trhu malých a středních podniků a vytváření sektorových analýz. Od roku 2011 působil jako analytik v další sesterské společnosti Datank, tomuto předcházela pozice PR konzultant v kmenové agentuře Bison & Rose.

Michal Kaderka také spolupracoval na realizaci cen Hospodářských novin Firma roku a Živnostník roku, Ceny týdeníku Ekonom Město pro byznys apod.

Je absolventem Pedagogické fakulty Univerzity Karlovy v Praze, v rámci studia navštěvoval také Montgomery College v Marylandu v USA.

 

 

Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.

  • Veškerý obsah HN.cz
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Ukládejte si články na později
  • Všechny články v audioverzi + playlist