Dana Hořejší bude mít v nové pozici za úkol především rychlé seznámení se s týmem zákaznických kanceláří a s jeho činnostmi. Důležité bude pokračovat v dalším rozvoji a v systematických krocích vedoucích ke zdokonalování péče o zákazníky RWE.
Dana Hořejší a její tým v uplynulých letech pracovali na nastavení zásadních změn a procesů ve společnosti RWE. Mezi nejzásadnější úkoly patřilo zavedení RWE Benefitního portálu a celého jednotného systému benefitů, implementace Job chartu, systém odměňování, standardizace HR reportingu, spuštění HR Portálu nebo založení centra pro mobilitu pro region East v České republice.
Po krátkém působení ve společnostech VAKUS a ZENITCENTRUM v úvodu své profesní dráhy působila mnoho let ve vlastní společnosti IT Company – QARGO a následně na různých pozicích ve společnostech ČESKÝ TELECOM a Telefónica O2 ČR.
Dana Hořejší vystudovala odbornou matematiku na Karlově univerzitě v Praze.
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.
Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.
- Veškerý obsah HN.cz
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Ukládejte si články na později
- Všechny články v audioverzi + playlist