Dana Hořejší bude mít v nové pozici za úkol především rychlé seznámení se s týmem zákaznických kanceláří a s jeho činnostmi. Důležité bude pokračovat v dalším rozvoji a v systematických krocích vedoucích ke zdokonalování péče o zákazníky RWE.

Dana Hořejší a její tým v uplynulých letech pracovali na nastavení zásadních změn a procesů ve společnosti RWE. Mezi nejzásadnější úkoly patřilo zavedení RWE Benefitního portálu a celého jednotného systému benefitů, implementace Job chartu, systém odměňování, standardizace HR reportingu, spuštění HR Portálu nebo založení centra pro mobilitu pro region East v České republice.

Po krátkém působení ve společnostech VAKUS a ZENITCENTRUM v úvodu své profesní dráhy působila mnoho let ve vlastní společnosti IT Company – QARGO a následně na různých pozicích ve společnostech ČESKÝ TELECOM a Telefónica O2 ČR. 

Dana Hořejší vystudovala odbornou matematiku na Karlově univerzitě v Praze.

 

Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.

  • Veškerý obsah HN.cz
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Ukládejte si články na později
  • Všechny články v audioverzi + playlist