Iveta Jurčíková (27) má v Zuno na starosti zejména projekt řízení komunikace s klienty prostřednictvím kanálů, jako jsou emaily, esemesky nebo online a mobilní bankovnictví.

Na základě analýz buduje vztahy se zákazníky a zabývá se daty založenými na zákaznickém chování. Pracuje také na obchodních kampaních na mobilní bankovnictví, cílem je dělat marketing pro chytré telefony založený na datech.

Jurčíková má v oboru více než šestiletou praxi. Na předchozí pozici ve společnosti riesenia.com byla zodpovědná za návrhy, tvorbu, vedení a optimalizaci online marketingových kampaní.

Magisterský titul získala na Univerzitě Konstantina Filozofa v Nitře, kde studovala informatiku a chemii.

Její velkou inspirací je východní kultura a ve volném čase se zajímá především o techniky osobního růstu.

Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.

  • Veškerý obsah HN.cz
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Ukládejte si články na později
  • Všechny články v audioverzi + playlist