Iveta Jurčíková (27) má v Zuno na starosti zejména projekt řízení komunikace s klienty prostřednictvím kanálů, jako jsou emaily, esemesky nebo online a mobilní bankovnictví.
Na základě analýz buduje vztahy se zákazníky a zabývá se daty založenými na zákaznickém chování. Pracuje také na obchodních kampaních na mobilní bankovnictví, cílem je dělat marketing pro chytré telefony založený na datech.
Zuno uvádí kampaň na Půjčku Plus - čtěte ZDE
Zuno startuje největší horor - čtěte ZDEPavel Šafin a Jana Škumátová mají na starosti sociální média v bance Zuno - čtěte ZDE
Jurčíková má v oboru více než šestiletou praxi. Na předchozí pozici ve společnosti riesenia.com byla zodpovědná za návrhy, tvorbu, vedení a optimalizaci online marketingových kampaní.
Magisterský titul získala na Univerzitě Konstantina Filozofa v Nitře, kde studovala informatiku a chemii.
Její velkou inspirací je východní kultura a ve volném čase se zajímá především o techniky osobního růstu.
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.
Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.
- Veškerý obsah HN.cz
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Ukládejte si články na později
- Všechny články v audioverzi + playlist