Petra Ott (34) svoji kariéru od začátku spojila se zákaznickým servisem GE Money Bank, kde působí na různých pozicích již 14 let.

Petra Ott vystudovala Institut Ekonomických studií na Karlově Univerzitě v Praze a svou kariéru v GE Money Bank zahájila již při studiu v roce 2000 v oddělení zákaznické podpory. Postupně vedla několik týmů v Call centru a v roce 2005 sbírala zkušenosti v maďarské Budapest Bank, která je součástí skupiny GE. Od roku 2006 pracovala jako manažerka celého Call centra skupiny GE Money pro Českou a Slovenskou republiku. V roce 2011 přešla na pozici Customer Experience Manager, ve které zodpovídala za reklamace a stížnosti klientů a zastupovala GE Money Bank při jednáních s Finančním arbitrem.

Mezi její koníčky patří sport, především běhání a dále pak cestování a četba. Petra Ott je vdaná a má dva syny.

Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.

  • Veškerý obsah HN.cz
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Ukládejte si články na později
  • Všechny články v audioverzi + playlist