Petra Ott (34) svoji kariéru od začátku spojila se zákaznickým servisem GE Money Bank, kde působí na různých pozicích již 14 let.
Milada Franek tiskovou mluvčí GE Money Bank - čtěte ZDE
Aleš Sloupenský ředitelem divize GE Money Bank - čtěte ZDE
GE Money láká na padesátikorunu - čtěte ZDEPetra Ott vystudovala Institut Ekonomických studií na Karlově Univerzitě v Praze a svou kariéru v GE Money Bank zahájila již při studiu v roce 2000 v oddělení zákaznické podpory. Postupně vedla několik týmů v Call centru a v roce 2005 sbírala zkušenosti v maďarské Budapest Bank, která je součástí skupiny GE. Od roku 2006 pracovala jako manažerka celého Call centra skupiny GE Money pro Českou a Slovenskou republiku. V roce 2011 přešla na pozici Customer Experience Manager, ve které zodpovídala za reklamace a stížnosti klientů a zastupovala GE Money Bank při jednáních s Finančním arbitrem.
Mezi její koníčky patří sport, především běhání a dále pak cestování a četba. Petra Ott je vdaná a má dva syny.
Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.
- Veškerý obsah HN.cz
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Ukládejte si články na později
- Všechny články v audioverzi + playlist