Karolina Šrámková (32) pracuje v Air Bank už více než pět let, patří tak mezi její vůbec první zaměstnance. Dosud v bance vedla tým marketingové komunikace. Velmi úzce však spolupracovala na celé řadě aktivit spojených s péčí o zaměstnance, včetně vytváření firemních hodnot a jejich uplatňování dovnitř i navenek.
Daniel Šturm řídí marketing v Home Credit, Jakub Petřina se bude věnovat jen Air Bank - čtěte ZDE
Air Bank hledá hvězdu, která povede marketingovou komunikaci - čtěte ZDEAir Bank očekává, že letos bude v zisku. Vydělala zatím 155 milionů korun - čtěte ZDE
Celkově se už v bankovnictví pohybuje přes deset let, v marketingu ještě o dva roky déle. Před příchodem do Air Bank strávila pět let v GE Money Bank prací na lokálních i globálních marketingových kampaních. Na marketingovou komunikaci a multimédia zaměřila i své studium na Univerzitě Tomáši Bati ve Zlíně. Mluví plynně anglicky.
Karolina Šrámková je svobodná. O příběhy úspěšných značek se zajímá i ve volném čase. Mezi její další záliby patří moderní architektura a Skandinávie.
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.
Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.
- Veškerý obsah HN.cz
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Ukládejte si články na později
- Všechny články v audioverzi + playlist