Karolina Šrámková (32) pracuje v Air Bank už více než pět let, patří tak mezi její vůbec první zaměstnance. Dosud v bance vedla tým marketingové komunikace. Velmi úzce však spolupracovala na celé řadě aktivit spojených s péčí o zaměstnance, včetně vytváření firemních hodnot a jejich uplatňování dovnitř i navenek.
Daniel Šturm řídí marketing v Home Credit, Jakub Petřina se bude věnovat jen Air Bank - čtěte ZDE
Air Bank hledá hvězdu, která povede marketingovou komunikaci - čtěte ZDEAir Bank očekává, že letos bude v zisku. Vydělala zatím 155 milionů korun - čtěte ZDE
Celkově se už v bankovnictví pohybuje přes deset let, v marketingu ještě o dva roky déle. Před příchodem do Air Bank strávila pět let v GE Money Bank prací na lokálních i globálních marketingových kampaních. Na marketingovou komunikaci a multimédia zaměřila i své studium na Univerzitě Tomáši Bati ve Zlíně. Mluví plynně anglicky.
Karolina Šrámková je svobodná. O příběhy úspěšných značek se zajímá i ve volném čase. Mezi její další záliby patří moderní architektura a Skandinávie.
Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.
- Veškerý obsah HN.cz
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Ukládejte si články na později
- Všechny články v audioverzi + playlist