Paweł Kucharski zná zázemí mBank velmi dobře, svoji profesní kariéru zde zahájil již v roce 2000 a postupně prošel různými manažerskými pozicemi v rámci obchodního úseku banky. Byl jedním z patnácti zaměstnanců, kteří se rozhodli uspět s modelem internetové banky na polském trhu. V Polsku se mBank postupně stala jednou z nejúspěšnějších bank a samotná značka mBank je nejsilnějším bankovním brandem na tamním trhu.
Roman Truhlář odchází z mBank - čtěte ZDE
Kristina Lenkova marketingovou ředitelkou mBank - čtěte ZDE
Michal Pokluda se stal Head of Business lines and Segment management v mBank - čtěte ZDE
Paweł Kucharski vystudoval ekonomii na Univerzitě v Lodži, kde později získal také titul Executive MBA (University of Maryland, University of Lodz).
Má manželku a dvě děti a jeho největším koníčkem je alternativní hudba.
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.
Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.
- Veškerý obsah HN.cz
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Ukládejte si články na později
- Všechny články v audioverzi + playlist