Jiřina Nedbálková má dlouholeté zkušenosti v bankovní sféře i mimo ni. Dříve působila u velkých telefonních operátorů, kde sbírala zkušenosti s CRM, řízením produktů a plánováním. Poté přešla do bankovní sféry, kde se plně věnovala řízení vztahů se zákazníky, jejich segmentaci a realizaci cílených i akvizičních kampaní. Mezi její dřívější zaměstnavatele patřily například Česká spořitelna, GE Money Bank, O2 nebo T-Mobile.

Od září loňského roku působí v Home Creditu, kde nejprve vedla oddělení Řízení a vytěžování kampaní. Od dubna se pak v čele divize CRM stala součástí top managementu firmy pro český i slovenský trh.

Jiřina Nedbálková pochází z jižních Čech. Mezi její koníčky patří cestování a skládání puzzle. Volný čas nejraději tráví se svou rodinou. Je vdaná, má dva syny.

Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.

  • Veškerý obsah HN.cz
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Ukládejte si články na později
  • Všechny články v audioverzi + playlist