Jakub Hulík řadí mezi své priority rozvoj mobilní reklamy, implementaci zajímavých a efektivních rich media formátů, pevné začlenění programatického nákupu, zlepšení možností cílení reklamy  a samozřejmě růst investic klientů. Jakub Hulík cítí v nové výzvě obrovský potenciál a energii vycházející z tohoto mediálního domu. CNC je podle něj plně schopno adaptovat se na měnícím se digitálním trhu a nejen se přizpůsobovat, ale i určovat trendy v této oblasti v České republice.

Jakub Hulík tímto nástupem střídá dosavadní zástupkyni obchodního ředitele Michaelu Kačenu, která odchází na mateřskou dovolenou. Pozici obchodního ředitele CNC zastává David Šaroch.

Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.

  • Veškerý obsah HN.cz
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Ukládejte si články na později
  • Všechny články v audioverzi + playlist