Szymon Horaczuk bude podřízený Olgierdu Dobrzyńskému, oblastnímu řediteli pro střední Evropu. Bude odpovědný za realizaci distribuční strategie společnosti Discovery pro nejzajímavější portfolio placených televizních pořadů v regionu, které zahrnuje kanály zaměřené na faktografickou zábavu, životní styl a sport.
Szymon Horaczuk nastoupil do varšavské pobočky 18. května a bude mít v kompetenci 4 národní trhy: Polsko, Maďarsko, Českou republiku a Slovensko.
Szymon Horaczuk má bohaté zkušenosti ze sektoru rychloobrátkového zboží. Působil mimo jiné ve společnostech Henkel Polsko a Procter & Gamble.
Přidejte si Hospodářské noviny
mezi své oblíbené tituly
na Google zprávách.
Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.
- Veškerý obsah HN.cz
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Ukládejte si články na později
- Všechny články v audioverzi + playlist