Szymon Horaczuk bude podřízený Olgierdu Dobrzyńskému, oblastnímu řediteli pro střední Evropu. Bude odpovědný za realizaci distribuční strategie společnosti Discovery pro nejzajímavější portfolio placených televizních pořadů v regionu, které zahrnuje kanály zaměřené na faktografickou zábavu, životní styl a sport.

Szymon Horaczuk nastoupil do varšavské pobočky 18. května a bude mít v kompetenci 4 národní trhy: Polsko, Maďarsko, Českou republiku a Slovensko.

Szymon Horaczuk má bohaté zkušenosti ze sektoru rychloobrátkového zboží. Působil mimo jiné ve společnostech Henkel Polsko a Procter & Gamble.

Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.

  • Veškerý obsah HN.cz
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Ukládejte si články na později
  • Všechny články v audioverzi + playlist