Michaela Spickett získala mnohaleté profesní marketingové zkušenosti jako manažerka renomovaných značek FMCG společností v České republice i v zahraničí. Od roku 2011 působila ve společnosti Jan Becher – Pernod Ricard na pozici marketingové manažerky a zodpovídala za realizaci řady úspěšných projektů a kampaní zejména na značkách Jameson a Havana Club.
V minulosti působila na různých pozicích v marketingu společnosti AB InBev (Pivovary Staropramen), mimo jiné i jako manažer značky Staropramen ve Velké Británii a později na pozici obchodně marketingového manažera v Praze. Mezi její zkušenosti patří také profesionální překladatelství z anglického jazyka.
Michaela Spickett absolvovala Vyšší odbornou školu ekonomie a managementu, je postgraduální diplomovaný specialista v oboru překladatelství z anglického jazyka u City University London a Chartered Institute of Linguists London a držitelka odborného certifikátu CIMA.
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.
Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.
- Veškerý obsah HN.cz
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Ukládejte si články na později
- Všechny články v audioverzi + playlist