Michaela Spickett získala mnohaleté profesní marketingové zkušenosti jako manažerka renomovaných značek FMCG společností v České republice i v zahraničí. Od roku 2011 působila ve společnosti Jan Becher – Pernod Ricard na pozici marketingové manažerky a zodpovídala za realizaci řady úspěšných projektů a kampaní zejména na značkách Jameson a Havana Club.
V minulosti působila na různých pozicích v marketingu společnosti AB InBev (Pivovary Staropramen), mimo jiné i jako manažer značky Staropramen ve Velké Británii a později na pozici obchodně marketingového manažera v Praze. Mezi její zkušenosti patří také profesionální překladatelství z anglického jazyka.
Michaela Spickett absolvovala Vyšší odbornou školu ekonomie a managementu, je postgraduální diplomovaný specialista v oboru překladatelství z anglického jazyka u City University London a Chartered Institute of Linguists London a držitelka odborného certifikátu CIMA.
Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.
- Veškerý obsah HN.cz
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Ukládejte si články na později
- Všechny články v audioverzi + playlist