Michaela Spickett získala mnohaleté profesní marketingové zkušenosti jako manažerka renomovaných značek FMCG společností v České republice i v zahraničí. Od roku 2011 působila ve společnosti Jan Becher – Pernod Ricard na pozici marketingové manažerky a zodpovídala za realizaci řady úspěšných projektů a kampaní zejména na značkách Jameson a Havana Club.

V minulosti působila na různých pozicích v marketingu společnosti AB InBev (Pivovary Staropramen), mimo jiné i jako manažer značky Staropramen ve Velké Británii a později na pozici obchodně marketingového manažera v Praze. Mezi její zkušenosti patří také profesionální překladatelství z anglického jazyka.

Michaela Spickett absolvovala Vyšší odbornou školu ekonomie a managementu, je postgraduální diplomovaný specialista v oboru překladatelství z anglického jazyka u City University London a Chartered Institute of Linguists London a držitelka odborného certifikátu CIMA.

Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.

  • Veškerý obsah HN.cz
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Ukládejte si články na později
  • Všechny články v audioverzi + playlist