Vladimír Kučera měl dosud, jakožto obchodní ředitel pro Českou republiku a Slovensko, na starosti mimo jiné tvorbu strategií pro střednědobý a dlouhodobý rozvoj společnosti na českém a slovenském trhu, řízení a rozvoj obchodního týmu spolu s vedením obchodního marketingu. S nástupem na nový post jej čekají také nové úkoly.

Před svým nástupem do společnosti Hero, získával zkušenosti v jiných firmách se zaměřením na FMCG a OTC, například jako obchodní ředitel společností Opavia-LU a Nutricia nebo jako generální ředitel společnosti Kostelecké uzeniny.

Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.

  • Veškerý obsah HN.cz
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Ukládejte si články na později
  • Všechny články v audioverzi + playlist