Společnost Oracle oznámila podepsání dohody o koupi firmy Maxymiser, předního poskytovatele cloudového řešení pro marketingové specialisty. Software Maxymiser jim umožňuje přesněji testovat, cílit a personalizovat webové stránky i mobilní aplikace pro různé zákazníky. Maxymiser každý měsíc optimalizuje 20 miliard interakcí z hlediska zákaznické zkušenosti (customer experience, CX); tuto službu využívají prestižní značky, jako je Allianz, HSBC, Lufthansa, Tommy Hilfiger a Wyndham.

Logo Maxymiser gifPřipojení funkcí systému Maxymiser umožní Oraclu efektivněji řídit marketingové programy napříč všemi digitálními kanály i celým životním cyklem zákazníka.

„Firmy stále častěji hledají inovativní cesty, jak odlišit své značky od konkurence, zvýšit návratnost investic i loajalitu zákazníků. Cestou k tomu je optimalizace zákaznické zkušenosti,“ uvedl Thomas Kurian, prezident produktového vývoje ve společnosti Oracle. „Platforma Oracle Marketing Cloud ve spojení s řešením Maxymiser nyní marketingovým specialistů umožňuje přestat se o preferencích zákazníků dohadovat, ale poskytnout jim požadovanou formu služby bez ohledu na použitý komunikační kanál nebo zařízení.“

Maxymiser 8 1 MaxPREDICT Customer Impact Discovery

Maxymiser 8.1 MaxPREDICT Customer Impact Discovery                  Zdroj: Maxymiser

 

Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.

  • Veškerý obsah HN.cz
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Ukládejte si články na později
  • Všechny články v audioverzi + playlist