Ivana Folwarczná Martinková má v oblasti HR více než sedmnáctiletou praxi. Dvanáct let působila v PricewaterhouseCoopers (PwC), kde se účastnila lokálních i mezinárodních projektů a pět let byla HR ředitelkou pro Českou republiku. Zastávala také pozici HR ředitelky v Moravském peněžním ústavu. Od roku 2010 pracuje jako Interim HR manažer, konzultant a kouč ve firmách z nejrůznějších oblastí podnikání.

 

Ve své praxi se především zaměřuje na oblast náborových kampaní pro specifické pozice, motivace a rozvoje zaměstnanců, optimalizace HR procesů včetně kompetenčních a odměňovacích systémů, spoluvytváření firemních hodnot a koučování manažerů. Výsledky své práce vydala v odborné publikaci Vzdělávání a rozvoj manažerů.

Vystudovala VŠE v Praze. Své služby nabízí i v anglickém a německém jazyce.

Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.

  • Veškerý obsah HN.cz
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Ukládejte si články na později
  • Všechny články v audioverzi + playlist