Alžběta Králová přišla do FleishmanHillard z odboru komunikace Ministerstva pro místní rozvoj ČR, předtím působila jako externí PR konzultantka švýcarské firmy Klokan Technologies. Na starost měla komunikaci s mezinárodními klienty, přípravu a implementaci komunikační strategie a správu blogu. Alžběta je kromě toho spoluzakladatelkou Institutu politického marketingu. V této souvislosti pracovala také na předvolebních kampaních v USA a v České republice. 

Ivana Poláčková působila před nástupem do FleishmanHillard v neziskovém sektoru, naposledy jako spolupracovnice Královéhradecké asociace neziskových organizací. Připravovala reportáže z nejrůznějších akcí a starala se o administrativu. Po ukončení bakalářského studia na Univerzitě Hradec Králové absolvovala roční intenzivní kurz norského jazyka na Høgskolen i Telemark v Norsku, odkud s agenturou externě spolupracovala na přípravě tiskových a jiných materiálů.

Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.

  • Veškerý obsah HN.cz
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Ukládejte si články na později
  • Všechny články v audioverzi + playlist