Alžběta Králová přišla do FleishmanHillard z odboru komunikace Ministerstva pro místní rozvoj ČR, předtím působila jako externí PR konzultantka švýcarské firmy Klokan Technologies. Na starost měla komunikaci s mezinárodními klienty, přípravu a implementaci komunikační strategie a správu blogu. Alžběta je kromě toho spoluzakladatelkou Institutu politického marketingu. V této souvislosti pracovala také na předvolebních kampaních v USA a v České republice.
Ivana Poláčková působila před nástupem do FleishmanHillard v neziskovém sektoru, naposledy jako spolupracovnice Královéhradecké asociace neziskových organizací. Připravovala reportáže z nejrůznějších akcí a starala se o administrativu. Po ukončení bakalářského studia na Univerzitě Hradec Králové absolvovala roční intenzivní kurz norského jazyka na Høgskolen i Telemark v Norsku, odkud s agenturou externě spolupracovala na přípravě tiskových a jiných materiálů.
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.
Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.
- Veškerý obsah HN.cz
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Ukládejte si články na později
- Všechny články v audioverzi + playlist