Martin Lauer má za sebou působivou kariéru v marketingu a reklamě, v minulosti mimo jiné vedl čtyři roky komunikaci společnosti Škoda Auto. „Je to pro mě velká výzva a na spolupráci s ostříleným týmem OgilvyOne se velmi těším,“ říká Martin.
Marek Linhart se stává kreativním ředitelem OgilvyOne po čtyřech letech působení ve skupině Ogilvy, poslední dva roky na pozici Senior Copywriter. Spolu s Ianem Adamsem, zodpovědným za kreativu pro Tesco tým, a Tomášem Belkem, který má na starosti kreativu celé skupiny, tak vytvoří silný kreativní tým.
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.
Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.
- Veškerý obsah HN.cz
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Ukládejte si články na později
- Všechny články v audioverzi + playlist