Petr Polák (39) již mezi léty 2008 a 2013 působil jako trademarketingový manažer a marketingový ředitel u Brown-Forman, kde stál mimo jiné za růstovým plánem značky Jack Daniel' s.
S obdobnou ambicí rozvoje značek jako Chivas Regal, Havana Club a Jameson přichází do Pernodu.
„V nedávné minulosti jsem prošel velmi cennou zkušeností v B2B marketingu ve exportní sklářské společnosti Preciosa, nicméně alkoholový byznys je pro mne srdcovou záležitostí", říká o svém návratu k prémiovým destilátům Petr Polák.
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.
Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.
- Veškerý obsah HN.cz
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Ukládejte si články na později
- Všechny články v audioverzi + playlist