Petr Polák (39) již mezi léty 2008 a 2013 působil jako trademarketingový manažer a marketingový ředitel u Brown-Forman, kde stál mimo jiné za růstovým plánem značky Jack Daniel' s.

S obdobnou ambicí rozvoje značek jako Chivas Regal, Havana Club a Jameson přichází do Pernodu.

„V nedávné minulosti jsem prošel velmi cennou zkušeností v B2B marketingu ve exportní sklářské společnosti Preciosa, nicméně alkoholový byznys je pro mne srdcovou záležitostí", říká o svém návratu k prémiovým destilátům Petr Polák.

Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.

  • Veškerý obsah HN.cz
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Ukládejte si články na později
  • Všechny články v audioverzi + playlist