Jiří Vlasák (40) se s marketingovým týmem od roku 2012 podílel na zásadní změně řízení aktivit společnosti Kofola v České a Slovenské republice. Společnost již 4 roky vnímá ČeskoSlovensko jako jeden trh, na kterém úspěšně rozvíjí své značky a využívá i nové byznysové příležitosti zdánlivě mimo své klíčové teritorium, jímž je výroba a distribuce nealkoholických nápojů. Konzistentní aplikace firemní strategie umožnila firmě růst i na klesajícím trhu balených nealkoholických nápojů v obou zemích. Jiří Vlasák se také podílel na změně kurzu ke zdravějším nápojům, během jeho působení získala Kofola CS síť se zdravými nápoji UGO a uzavřela distribuční spolupráci s firmami Evian a Rauch.
Karel Hrbek (46) pracuje ve společnosti Kofola CS desátým rokem. Na starost měl dosud nejen Kofolu, ale i další značky jako je energetický nápoj Semtex, RC Cola nebo Citrocola. Karel se svým týmem a agenturami stál za nejvýraznějšími marketingovými kampaněmi pro značku Kofola, včetně té nejčerstvější na Fofolu.
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.
Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.
- Veškerý obsah HN.cz
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Ukládejte si články na později
- Všechny články v audioverzi + playlist