Jiří Vlasák (40) se s marketingovým týmem od roku 2012 podílel na zásadní změně řízení aktivit společnosti Kofola v České a Slovenské republice. Společnost již 4 roky vnímá ČeskoSlovensko jako jeden trh, na kterém úspěšně rozvíjí své značky a využívá i nové byznysové příležitosti zdánlivě mimo své klíčové teritorium, jímž je výroba a distribuce nealkoholických nápojů. Konzistentní aplikace firemní strategie umožnila firmě růst i na klesajícím trhu balených nealkoholických nápojů v obou zemích. Jiří Vlasák se také podílel na změně kurzu ke zdravějším nápojům, během jeho působení získala Kofola CS síť se zdravými nápoji UGO a uzavřela distribuční spolupráci s firmami Evian a Rauch.

Karel Hrbek (46) pracuje ve společnosti Kofola CS desátým rokem. Na starost měl dosud nejen Kofolu, ale i další značky jako je energetický nápoj Semtex, RC Cola nebo Citrocola. Karel se svým týmem a agenturami stál za nejvýraznějšími marketingovými kampaněmi pro značku Kofola, včetně té nejčerstvější na Fofolu.

 

Jiří Vlasák a Karel Hrbek, Kofola CS

 

Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.

  • Veškerý obsah HN.cz
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Ukládejte si články na později
  • Všechny články v audioverzi + playlist