Vlasta Touš (38) bude v nové pozici úzce spolupracovat napříč odděleními v UPC – zejména s oddělením segmentového marketingu, sales a reportingem: „Jeho hlavním úkolem bude posilování pozice UPC jako lídra trhu kabelové televize a nejrychlejšího internetu se zaměřením na rozvoj interaktivní televize Horizon a videotéky My Prime“ řekl Karel Smrž, ředitel pro značku a zákaznickou zkušenost UPC, s nímž bude Vlasta úzce spolupracovat.

V reklamní branži se pohybuje 15 let. Profesní kariéru zahájil ve společnosti Euro RSCG, dále pracoval na různých pozicích v reklamních agenturách Lowe GGK, BBDO, Leo Burnett a Ogilvy Group. Do UPC přichází z pozice Account Director z agentury Wellen, kde se věnoval novému businessu a pracoval pro klíčové klienty Vodafone nebo Nike.

Vlasta Touš má ekonomické vzdělání, zajímá se o film a hudbu. Ve volném čase se věnuje rodině a sportuje.

Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.

  • Veškerý obsah HN.cz
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Ukládejte si články na později
  • Všechny články v audioverzi + playlist