Vlasta Touš (38) bude v nové pozici úzce spolupracovat napříč odděleními v UPC – zejména s oddělením segmentového marketingu, sales a reportingem: „Jeho hlavním úkolem bude posilování pozice UPC jako lídra trhu kabelové televize a nejrychlejšího internetu se zaměřením na rozvoj interaktivní televize Horizon a videotéky My Prime“ řekl Karel Smrž, ředitel pro značku a zákaznickou zkušenost UPC, s nímž bude Vlasta úzce spolupracovat.
V reklamní branži se pohybuje 15 let. Profesní kariéru zahájil ve společnosti Euro RSCG, dále pracoval na různých pozicích v reklamních agenturách Lowe GGK, BBDO, Leo Burnett a Ogilvy Group. Do UPC přichází z pozice Account Director z agentury Wellen, kde se věnoval novému businessu a pracoval pro klíčové klienty Vodafone nebo Nike.
Vlasta Touš má ekonomické vzdělání, zajímá se o film a hudbu. Ve volném čase se věnuje rodině a sportuje.
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.
Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.
- Veškerý obsah HN.cz
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Ukládejte si články na později
- Všechny články v audioverzi + playlist