Nová platforma AudaNext podle výrobce výrazně zjednodušuje, zpřehledňuje a zrychluje komunikaci mezi pojišťovnou a servisem při řešení pojistných událostí na vozidlech a zkracuje proces likvidace pojistné události, a tedy i dobu potřebnou k opravě vozu, z několika dnů na několik hodin.
Základem řešení je software vyvinutý lokálním týmem vývojářů společnosti Audatex Systems CZ/SK na základě uživatelské zkušenosti a specifických požadavků a podnětů od lokálních klientů a uživatelů systému (pojišťovny, autoservisy, importéři).
Základní vývoj řešení trval zhruba jeden rok, přičemž v plánu je migrace dalších služeb a vývoj nových služeb v roce 2016. Systém podporuje všechny OS (Win, Android, iOS) a typy zařízení (PC, tablety, smartphony).
"Díky nové platformě AudaNext jsou veškeré naše dříve poměrně fragmentované služby a produkty konsolidované do jednoho komplexního systému založeného na cloudu a jednoduše přístupného kdykoliv a odkudkoliv na všech typech zařízení," říká Derek Cummins, výkonný ředitel Audatex Systems CZ/SK.
Článek byl publikován v ICT revue.
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.
Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.
- Veškerý obsah HN.cz
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Ukládejte si články na později
- Všechny články v audioverzi + playlist