Jindřich Koch bude mít v Kaspersky Lab na pozici Channel Sales Managera pro český a slovenský region na starosti rozvoj aktivit s novými i stávajícími obchodními partnery, kteří se zabývají bezpečnostním řešením pro B2B segment zákazníků, od malých po středně velké společnosti. Dalším neméně důležitým úkolem bude rozvoj distribuční sítě na svěřeném území.
Na novou pozici si přináší si více než 15 let zkušeností s podporou a rozvojem obchodních partnerů a zákaznických vztahů. Působil v oddělení nepřímého prodeje ve společnosti AVG Technologies pro Českou a Slovenskou republiku. Pracoval také v dalších významných společnostech, kde rozvíjel vztahy k zákazníkům a obchodním partnerům, jako například CDC Data, PVT Net či Zoner Software. Tam rozvíjel obchodní příležitosti a řídil oddělení vztahů se zákazníky pro Českou republiku a Slovensko. Před nástupem do Kaspersky Lab zastával pozici Produkt Managera ve společnosti Konica Minolta Business Solution Czech, v níž se staral o rozvoj značky na českém trhu a podporu jak přímého, tak nepřímého prodeje.
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.
Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.
- Veškerý obsah HN.cz
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Ukládejte si články na později
- Všechny články v audioverzi + playlist