Řešení Enterprise Asset Managementu (EAM) pro správu a údržbu podnikového majetku ve verzi 11.2 obsahuje významné inovace klíčových funkcionalit, včetně správy oprávnění, řízení případů a incidentů, rezervace majetku, nového dodavatelského portálu a řízení pracovišť.
Infor EAM 11.2 poskytuje vylepšenou funkcionalitu zejména pro odvětví výroby, dopravy, správy budov, fleet managementu a pohostinství.
Hlavní inovace:
- Řízení případů – Nová funkcionalita pro řízení případů umožňuje uživatelům zaznamenat nehody, incidenty, hlášení obsluhy či směny a další události i bez existence pracovního příkazu. Dovoluje vložit záznam případu či incidentu, který umožní uživateli vytvořit wokflow či sledovat pracovní příkazy přiřazené k existujícímu případu. Tato funkce usnadňuje revizi události a kontrolu dostupnosti veškeré potřebné dokumentace.
- Správa oprávnění – Tato funkce poskytuje uživatelům možnost sledovat oprávnění a s nimi spojené přístupy, majetek, zaměstnance a systémy. Pokud dojde ke ztrátě oprávnění, řešení Infor EAM poskytne detailní informace k vytvoření nového.
- Rezervace majetku – Vylepšená funkcionalita pro rezervaci zařízení umožňuje uživatelům rezervovat téměř jakoukoliv část podnikového majetku, který je v daný čas k dispozici, včetně vozidel, stavebních strojů, konferenčních místností a jakýchkoliv dalších zařízení. Ve verzi 11.2 mohou být všechny rezervace majetku přímo propojeny s pracovními příkazy a projekty, což usnadňuje jejich sledování a správu.
- Nový dodavatelský portál – Tento modul umožňuje podnikům vytvořit zabezpečený přístup pro své dodavatele a jeho prostřednictvím zasílat a přijímat aktualizace ohledně aktivit a pracovních příkazů. Dodavatelé pak mohou poskytovat odhady, informace a další detaily včetně stavu zakázky a aktuálních nákladů. To zlepší efektivitu a redukuje celkový čas strávený na pracovním úkolu. Infor EAM rovněž nabízí funkci automatického přidělování pracovních příkazů dodavatelům na základě lokality a typu práce.
- Integrované řízení pracovišť – Tato funkcionalita umožňuje uživatelům definovat, přidělovat a sledovat zaměstnanecká pracoviště a zařízení. Firmy tak mohou plánovat a realizovat pohyb pracovníků s větší efektivitou. Správa pracovišť je integrovaná s call centrovými aktivitami a správou oprávnění a přístupů jednotlivých pracovníků.
- Konsolidované call centrum – Nejnovější verze řešení Infor EAM obsahuje aktualizované call centrum s vylepšenými funkcionalitami, jako je například matice dodávky služeb, která umožňuje okamžitě vygenerovat pracovní příkazy specifickým dodavatelům na základě identifikace podle lokality a typu požadavku. To eliminuje potřebu duplicitní komunikace, snižuje úroveň papírování a tím zkracuje čas potřebný na dokončení úkolu.
„Infor EAM 11.2 poskytuje funkcionalitu potřebnou pro řadu odvětví a umožňuje rychlejší a efektivnější procesy údržby,“ tvrdí Mike Stone, produktový manažer řešení Infor EAM. „Dále podporuje procesy sledování a záznamu incidentů a relevantní pracovních úkolů a také sledování pracovních příkazů.“
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.
Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.
- Veškerý obsah HN.cz
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Ukládejte si články na později
- Všechny články v audioverzi + playlist