Řešení Byznys Servis umožňuje kompletní management servisních případů a sledování reklamací včetně napojení na další související procesy, jako je sortiment náhradních dílů, CRM, vyčíslení nákladů, zpětné vyhodnocování kvality výroby a další.
Novinka se uplatní zejména v těch oborech, kde následný servis prodaného zboží je podstatnou a dlouhodobou součástí jejich podnikání – typicky jde například o servis automobilů či zemědělské techniky. Důležitý je také pro všechny oblasti výroby, ať už jde o masovou či malonákladovou nebo zakázkovou produkci.
Změny v modulu Byznys Online reagují na zkušenosti a potřeby uživatelů. Zlepšení doznala optimalizace chodu, došlo ke změnám podporujícím vyšší efektivitu a rychlejší práci se systémem a možnost nastavení multiverzního zpracování. Do prostředí Byznys Online byl nasazen asynchronní grid, který je zhruba dvakrát rychlejší, než předchozí verze.
Nově také přibyla podpora jazykových mutací webového rozhraní. Z prostředí Byznys Online je mimo jiné možné plně ovládat servisní agendu v modulu Byznys Servis.
Odborníci ze společnosti J.K.R. do podnikových informačních systémů Byznys ERP průběžně zahrnovali také veškeré legislativní změny, z nichž lze vyzvednout například Zvláštní režim jednoho správního místa (MOSS) a Kontrolní hlášení.
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.
Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.
- Veškerý obsah HN.cz
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Ukládejte si články na později
- Všechny články v audioverzi + playlist