Pavel Jaček (39) bude mít na pozici Marketing Manager UPC Business na starosti veškerou komunikaci týkající se business zákazníků. Současně bude připravovat zadání pro reklamní a mediální agentury a úzce spolupracovat napříč odděleními segmentového marketingu a B2B v UPC.
„Jsem moc rád, že jsme získali Pavla do našeho týmu. Jeho zkušenosti z komunikace v B2B nám pomůžou naplňovat naše prodejní cíle a znalost značky UPC Business mezi českými firmami, zejména v SOHO a SME/MLE segmentech,“ řekl Karel Smrž, ředitel pro značku a zákaznickou zkušenost UPC, s nímž bude Pavel úzce spolupracovat.
Pavel Jaček se v reklamní branži pohybuje 12 let. Během své kariéry pracoval v agenturách Dimar a Ogilvy pro značky Eurotel a Telefonica O2. Do UPC přichází z pozice account managera z agentury OgilvyOne, kde pracoval pro společnosti O2, ČSOB a Tesco.
Vystudoval sportovní marketing, rád cestuje a ve svém volném čase se věnuje rodině a působí jako průvodce se specializací na balkánské země.
Klára Vlková (39) nastupuje do UPC od března na pozici Internal Communications & CR Managerky.
„Klára bude pokračovat v našem cíli být maximálně otevřená společnost vůči všem našim zaměstnancům. Zároveň využijeme její dlouholeté zkušenosti na poli společenské zodpovědnosti firem, a nastartujeme ji tak ve větší míře i v UPC,“ vyjmenovává klíčové úkoly Kláry Vlkové v UPC Karel Smrž, ředitel pro značku a zákaznickou zkušenost UPC, s nímž bude Klára spolupracovat.
Klára Vlková začínala jako novinářka v České informační agentuře a iDNES.cz, poté pracovala v oblasti externí komunikace v rozhlasové stanici Radio 1. Má zkušenosti z neziskového sektoru – působila jako koordinátorka a manažerka projektů pro Nadaci Open Society Fund Praha, Otevřenou společnost nebo Síť mateřských center.
Klára studovala teorii kultury na FF UK. Ve volném čase se věnuje rodině, ráda sleduje filmy, poslouchá hudbu nebo cestuje.
Pavel Tihelka (38) nastoupil do UPC v únoru na pozici Product Director.
„Ze své pozice bude řídit tým 7 kolegů, který má na starosti kompletní produktové portfolio, včetně dalšího rozvoje platformy Horizon a souvisejících služeb. Další prioritou je rozvoj naší programové nabídky, a to jak lineárního TV vysílání, tak neomezené videotéky My Prime a dalších novinek, které v brzké době budeme představovat,“ vyjmenovává klíčové úkoly Pavla Tihelky v UPC Jan Kohout, marketingový ředitel UPC, v jehož týmu bude Pavel pracovat.
Pavel Tihelka se pohybuje v telekomunikační a reklamní branži 10 let. V průběhu své kariéry pracoval na různých marketingových pozicích. Kariéru začal ve Vodafonu v oblasti CVM a mobilního marketingu. Poté pracoval v O2 jako manažer týmu mobilních produktů, kde zaváděl nové mobilní tarify a související služby s přidanou hodnotou. Do UPC přichází opět z Vodafonu, kde vedl tým pro předplacené služby, mobilní internet a roaming.
Vystudoval marketing a management na Univerzitě Tomáše Bati ve Zlíně. Ve volném čase rád fotografuje, potápí se, jezdí na horském kole a snowboardu a hraje beach volejbal.
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.
Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.
- Veškerý obsah HN.cz
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Ukládejte si články na později
- Všechny články v audioverzi + playlist