Portál společnosti Janus umožní zákazníkům komunikovat se specialistou pro danou oblast, zadávat servisní tikety (požadavky) a sledovat jejich stav v průběhu řešení. Zároveň umožní prohledávat databázi znalostí nebo sledovat důležité novinky vztahující se k zákaznické podpoře prostřednictvím RSS kanálu.

Nadále zůstávají v platnosti všechny další dosud dostupné formy komunikace prostřednictvím e-mailu nebo telefonu.

„Vytvořením jednotné platformy pro zasílání servisních požadavků, technických dotazů a další uživatelskou podporu produktů Kyocera a MyQ vycházíme vstříc svým zákazníkům při efektivním řešení jejich požadavků. Dostupnost portálu je 7 dní v týdnu, 24 hodin denně a zákazníci tak mohou vyhledat řešení nebo zasílat své požadavky kdykoli to budou potřebovat“, tvrdí Petr Vogeltanz, vedoucí servisního oddělení Janus.

 | Předplatné HN+ je zcela bez reklam.
 | Předplatné HN+ je zcela bez reklam.

Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.

  • Veškerý obsah HN.cz
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Ukládejte si články na později
  • Všechny články v audioverzi + playlist