Petra Vaníčková nastoupila na pozici Email Marketing Specialist, na níž bude řešit správu e-mailových kampaní a rozvoj stávajících klientů. V minulosti si již prošla stážemi či jinak externě spolupracovala například s IBM, LG nebo reklamní agenturou Nydrle.
Z agentury Performio do ACOMWARE přichází konzultant David Vurma, který se doposud věnoval správě významných brandových klientů. Podílel se také na vývoji reklamního systému Performax. V ACOMWARE bude mít na starosti komplexní rozvoj významných klientů, při nichž zužitkuje své bohaté zkušenosti s výkonnostními, brandovými i mediálními kampaněmi.
Na pozici datového analytika nastoupil Jiří Široký, který naposledy působil v Actum+. Bude se starat o analýzu dat zákazníků ACOMWARE včetně jejich vizualizace nebo přípravy RFM modelů.
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.
Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.
- Veškerý obsah HN.cz
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Ukládejte si články na později
- Všechny články v audioverzi + playlist