Rok 2016 bude v e-mail marketingu ve znamení automatizace. První české internetové obchody se automatizací kampaní zabývaly v roce 2013, letos jejích výhod úspěšně využívají v ČR už tři stovky e-shopů. Největším a nejrychleji rostoucím trendem jsou specialisty doporučované uvítací kampaně.
Uvítací kampaně
Uvítací kampaní zasáhne internetový obchod na svém webu až 10 % návštěvníků. Podle statistik VIVmail.cz dosahuje konverzního poměru až 20 %, tedy tolik zákazníků dovede k objednávce. Zbylých 80 % kontaktů putuje do databáze, díky čemuž se buduje silná prodejní základna. Zákazníci, kteří projdou uvítacím procesem, mají o 15% vyšší Open Rate na přijatá obchodní sdělení.
Uvítací proces neslouží jen k zápisu do databáze. Díky prokliku z potvrzovacího e-mailu dokážete přidělit zákazníkovi cookies a sledovat tak jeho chování do budoucna. Na podobném principu mohou fungovat i další kampaně, například navigace na nejbližší prodejnu, opuštěný košík, upselling, opakované nákupy, remarketing, hodnocení k výrobkům, svátky, narozeniny, výročí, věrnostní programy, reaktivační kampaně, transakční e-mailing či napojení na SMS.
E-mailingová konference
Tato konference se bude zabývat i jinými zajímavými tématy z oblasti e-mailového marketingu a přinese prezentace řadu odborníků. Mezi aktuálně potvrzenými prezentátory jsou například Pavel Pola z Etnetera Activate s přednáškou o tom, zda se vyplácí e-mail marketing, Peter Orosz z Feedo.cz s e-mailovými šablonami, Robert Němec z RobertNemec.com, Vladimír Patzak z One Click Business Solutions, Jak Tichý z Medio Interactive či Petr Cikán z Acomware.
Poptávka po e-mailingových kampaních a souvisejících informacích se v uplynulých 12 měsících výrazně zvýšila, proto se organizátoři rozhodli akci rozšířit tak, abychom ji pokryli a mohli reagovat na významné trendy poslední doby a podněty, které jsme získali od účastníků předchozích ročníků. Tento ročník e-mailingové konference bude rekordní nejen množstvím a rozsahem přednášek, ale také počtem účastníků.
Pokud chcete proniknout do tajů vysokých Open Rate a Click Rate, odhalit význam tolik skloňovaných slov jako segmentace, personalizace či automatizace, nemůžete si tuto akci s přednáškami od uznávaných odborníků nechat ujít. Více informací se můžete dozvědět na webu www.emailingkonference.cz, který bude s blížícím se termínem průběžně doplňován o další novinky. Generálním partnerem konference je společnost IBM, která v rámci řešení IBM Marketing Cloud poskytuje e-mailingovou platformu Silverpop.
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.
Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.
- Veškerý obsah HN.cz
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Ukládejte si články na později
- Všechny články v audioverzi + playlist