Petr Komberec (42), nový ředitel pro gastro a impuls, vstoupil do gastronomie už ve svých 22 letech, kdy začal provozovat menší hospodu. Poté sbíral několik let zkušenosti v marketingovém oddělení firmy O2. Do Kofoly nastoupil před 10 lety jako regionální manažer pro jihozápadní Čechy, kde byl zodpovědný za obchodní tým. Následně postoupil na pozici Trade Marketing Manager, kde měl postupně na starosti celý československý tým. Stál také za rozjezdem internetového eshopu Kofola Napřímo nebo za nepřehlédnutelnou prezentací produktů Kofola v místě prodeje.

V nové funkci má velké plány. Kromě rozvoje stávajících projektů, jako je přímá distribuce nebo akvizice nových zákazníků, plánuje vstoupit i do dalších oblastí. Čeká ho práce na rozjíždění nových prodejních kanálů, ale také na dalším vzdělávání obchodních zástupců, kteří by se podle něj měli více soustředit na rozvoj a péči o stávající zákazníky.

 

Dosavadní ředitel pro segment gastro a impuls Peter Szuma (40) pracoval v Kofole od roku 2009. Stál u akvizice značky Semtex, pomáhal v projektovém týmu přímé distribuce a také při převzetí distribuce produktové řady Rauch. Za jeho působení se Kofola stala v gastro segmentu číslem 1 na Slovensku a číslem 2 v České republice. Peter si z Kofoly odnáší cenné zkušenosti, podle jeho slov zejména víru v úspěch, poznání, že emoce do byznysu patří a také zlaté pravidlo „počítat, počítat, počítat“. To vše jistě uplatní v práci na značce YIM & PIU, kterou v těchto dnech rozjíždí s nadšením sobě vlastním.

Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.

  • Veškerý obsah HN.cz
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Ukládejte si články na později
  • Všechny články v audioverzi + playlist